Tuesday, November 13, 2018

EUROPA GIVADE POLITISK ASYL FRÅN BALKANERNA.

Tidigare Makedoniens premiärminister Nikola Gruevski på fredagen flytt landet och flydde till detta land rättvisa, men gjorde dömdes till två års fängelse och skulle behöva tjäna meningen och landade i Ungern, där han sökte politisk asyl.
Ett tillstånd av EU beviljas asyl av en kriminell och diktator som när han var vid makten, vi springa ifrån våld för att utöva samma till dem som du inte vill ha diktatur och våld i ett land som Makedonien. Jag var en av dem som flydde och jag och för tredje gången jag kom till dig i Sverige dokumenterade fakta och argument innan Migrationsverket, som opinionsbildare och publicist journalist. Så det kom tre gånger och en gång i Tyskland, och det behövs för att bättre betrakta som politisk asyl, eftersom jag inte har fört pengar stulits från folket att du som stulen och kidnappade Nikola Gruevski, och pengarna för människor att lägga sig på banker Ungern, Ryssland och Qiptos, den turkiska delen.
Jag ber inte bara du, Siri, men hela personalen på Migrationsverket Board, som demokratiska normer och de friheter skydda stater i Europa, vad var bekvämt för Johannes Hann människor, då de brottslingar som var inblandade i politiken i länderna i balkan, eller som hotas av dessa som för närvarande söker asyl har något samband med politisk ideologi, men den ekonomiska pragmatism och folk stöld?
Om du är medlem av Migrationsverket svarar du på den här frågan.
En schizofren diktator och en neo-fascist som förstör ett tillstånd som Makedonien, och efter det nya året kommer det att bli massiv tillströmning av européer till sina invånare, för här är det ingen bröd för någon, förutom för brottslingar och tjuvar.
Föreställ mig, jag strävar efter att kanske förstöra landet, Ungerns premiärminister Orban välkomnade honom och gav honom politisk asylautomatisering och satte honom som ett ideologiskt bedrägeri, ekonomisk kriminalitet och stöld av kapital i makedonska medborgare. Och jag har inte ens chansen att vända mig till någon där, för att du har sänkt mig och slutat berätta för mig att jag inte har rätt att begära asyl i Sverige i 4 år. Var att be om skydd Siri och resten av Migrationsverket har du några förslag, kanske i Europa vill du vara brottsling för att vinna rätten till politisk asyl.


Demiri, Fergim 12-129937






NOBEL@

No comments:

Post a Comment