Tuesday, July 6, 2021

UNE JAM VAZHDUESI I HISTORIBERJES SE KETI KOMBI




Jam mirenjohs i Zotit qe me ka dhene mundesine te jem pjes i berjes i nje historije dhe nje akti sic ishte akti i referendumit dhe organeve te Autonomis Kulturore teritoriale dhe politike qe mbajti emrin Ilir "ILIRIDA".
Pra jam krenar qe jam pjesmarres i historiberjes se re per popullin tim i cili ishte i shtypur dhe i nenshtruar, e qe erdhen disa dhe ia zun frymen keti akti, i solli dikush qe ta pengojne Autonomine dhe ta trathtojne idealin e atyre me te guximshmive ne kohen kur digjeshte toka nga fuqija e Kasapit te Ballkanit qe shkatrroj nje Jugosllavi, dhe balli qe u dha ishte besa qe sot ka vdek, nuk e ka me.
Nuk e di valle dikush mban llogari per ata qe udhetonin me fuqit e veta per ta ber at akt, por sidoqoft koha do i nxjerr ne drit nje dit, edhe nese dikush do ti harroje njerzit qe edhe sot jane jasht sistemit te shtetit monoteik, pa pune, pa egzistence, por qe nuk e shesin dinjitetin e tyre per shkak ca letrave qe quhen paara se ka vdekje, dhe jeta eshte e shkurter.
ILIRIDASI Nobel Manstirliu



 


No comments:

Post a Comment