Saturday, July 31, 2021

KAPO DI KAPI RAMA BASH ME DY TE TJERET IRONIZOJNE DHE FYEJN GAZETARIN SHQIPTAR NE SHKUP. GAZETARET FAJTOR PER DEBAKLIN QE I PRET.

 KOLUMNA NE VEND TE REAGIMIT


Arroganca e Edi Ramoviqit na eshte e njohur moti ndaj Mediave dhe ndaj Gazetareve, si servis publik per nevojat e informimit te popullates se car ndodh me politikat e zeza te te zinjeve krimopolitikan, sic eshte dhe Edi Ramoviqi, nga se tani u miqesuan me Vucicin e Srbosllavise, qe duan ta bejne, por su del hesapi tamam disi MINIJUGOSLLAVI.
O krimineli i bashit Edi Ramoski, a Ramoviq je tani, na hutove s'dim sakt car je, Gazetaret jane mall qe i shkel gjithush, por nuk e vjedhin popullin e vet. Kolegu Furkan punon per nje egzistence formale te mbijetoje, se ai nuk vodhi Shqiperine, por vodhe ti, dhe nje dit, shum shpejt do te vije rradha, te shpallesh Non Grata, atje ku i shpallin ne Lista te Zeza, si para ardhesin tend.
Gazetari Furkan ka mar ato pyetje nga Redaksia e punes dhe duhet ta kryej punen qe ia kan besuar, e jo si ti qe po shetit rrugeve te Shkupit, si nje rrugac Narkotikesh.
Vertet, pse ste ka pyetur kolegu Furkan ne cfar Droge ke qene at dit, a ne Heroin, apo je buturosur me Kokaine ndoshta???!
Ju qe beni plane si ta transportoni Drogen e Kanabes ne tregje te zeza, u pengojne gazetaret dihet, dhe mund ti quani si te doni, keni pozita dhe truproje. Mirpo nje dit cdo gje do te ket fund, sa ka pare Bota ehuhaaa si ju qelbesira.
Nuk ju thone Amerikanet kot Peshqit e Medhenj, dhe Peshqit hane Milingonat dhe Mizat, mirpo kur do thahet Mocali a lumi, Mizat dhe Milingonat do hane avash avash Peshqit, sado qofshin te medhenj ore kokbosh. Ti je politikan dhe sjellja jote pasqyron nje vend sic eshte Shqiperija, e qe e ke shkatrruar si ekonomikisht, si moralisht, s'dihet as kush han, as kush pine, ke vrasje dit per dit me arme zjarri, e bere Shqiperine Meksiko, Qen, se mendon se nje dit do ngordhish, se Qent nuk vdesin, ata ngordhin.
Leri te qete Gazetaret ta bejne punen e tyre o Capi di Mafiya, se ka qelluar aj i ri, se po te isha une ne vendin e tij do ta kisha pshty at surratin e kalbur qe ke nga Kokaina.


Shkroi Gazetari i pavarur: Fergim Demiraj














1 comment:

  1. Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta takoja kurrë më burrin tim, sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova doktorin Agim. Tani, i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë për 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lutej 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi të dashurit tuaj.
    *nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete