Monday, March 25, 2019

PRONARËT E MEDIAVE NË SHQIPËRI, PJESË E MAFIJËS SHQIPTARE|


PENGESAT NË BASHKËPUNIMIN MIDIS MEDIAVE DHE GAZETARËVE SHQIPTAR SI STANDARDE, NUK I KAN VENDOSUR GAZETARËT VET, POR PRONARËT E MEDIAVE.

Gazetarët Shqiptar, kan dashur çdo herë të bashkëpunojnë dhe të jenë të afërt në të dyja anët e kufinjëve administrativ, por pengesat vinë nga stafet dhe pronarët e mediave në fjalë.
Kështu, është me rastin tonë, timin dhe të Anës, kur në mes nesh dhe bashkëpunimit tonë, u vendos pronari i Agjencis kombetare, (gjoja), NOA nga Tirana, i cili, kur mori vesht se Ana ka lidhje dhe bashkëpunon me mua, dhe me Agjencinë ku punoja unë, ai ia kishte ndaluar kontaktin me mua Ana Abdullait, dhe me që para më shum se një viti e gjys, ne skemi as kontakte, e as bashkëpunim.
Pranoj se me Anën, përveç kontakteve profesionale, kishim dhe lidhje intime me te, dhe kishim dhe plane. Mirpo këta gjinitarë të errësirës, bënë çmos të na ndanin neve, dhe ta mbajnë Anën, Gangsterat e Mafijës Informative nën kontroll, biles dhe ti kërcënohen, nëse ajo do kontaktonte më me mua.
Mirpo, kur do drejtësia të jet vegël e dëshmisë reale, ajo vjen në momentin e duhur, dhe bën kërdi mandej. Pronari i NOA-s, u përfol në raportet e Ministris Greke të Jashtme, se është një nga ata që ka marë Lek nga Grekët, me dhjetra mijëra Evro biles, që të shante politikën dhe interesat Shqiptare.
Unë dhe Ana më su lexuam, as i shkruam më njëri -tjetrit. Kishim ca plane me te për tu bashkuar, por nga se u përzien Gangsterat e Mafijës Shqiptare, ajo u frigua, dhe më nuk e kam iden se ku gjindet. Biles, as në rrjetet sociale nuk e gjej më. Se di vallë e ka parë ndokush, dhe ku gjindet. Kisha dashur ta dij shum. Nëse ka dikush që e ka parë, do të doja ta dija se ku gjindet ajo.
Hapsira mediatike Shqiptare, faqja e zezë e këti kombi të mallkuar, që i dha udhë të ligës, të keqes, Cubave, Hajdutve, Kriminelve, dhe i shkli njerzit e ditur dhe të drejtë të këti kombi.
Në fakt, Shqiptarët më skan as media, e as gazetarë. Janë bërë me Fenerë dhe Kandile ti kërkosh, kur ka shum diell gjat ditës.

Fërgim Demiraj-Nobel, Manastir. 


No comments:

Post a Comment