Monday, January 7, 2019

POEZI









Per femrat shqiptare

TRUMCAKET E DETIT









Isha, dikund larg vendit tim,
Preka detin Veriore me nje mendim qe me shpiente drejt nje kujtimi,
Dallget i porosita per nje dashuri, valle i thane saje se e dua?!
Po,...prere mu pergjigjen me nje tingellim, por te kishte harruar.
Me ke une isha dashuruar, pyeta veten, me qeneje njerzore apo me bishe?!
U tret shpirti im, e zemra u trishtua dhe psoi ne vajtim dhembje,
Une i gjori atje palge ne perendim, prisja dashurine time ne amshim,
E ajo ishte katandisur me Turqine dhe dardanelet e shkreta,
Thash, cfar dashurije ishte kjo pa kuptim?!
Dhe me nje te re nder Shqiptaret se gjeta.

NOBEL@
Me vjen keq qe dua te them me stil te ketille, por me Shqiptaret me as qe mundesh te komunikosh normal, e lere me ti propozosh dashuri ndonjeres. ceshte kjo do te thone, dhe mandej neper rrjetet plot miresi dhe deklarojne fjale per dashuri, kurse nga ana tjeter ti i rrespekton, e ato te fshine komunikimin ne mesingger.
Epo cfar duhet te them per femrat Shqiptare tjeter, kur sjan ne gjendje te rrespektojne kualitetin dhe miresine e dikujte?
Une kam ba be qe me me Shqiptare kurr sdo te lidhem edhe pse kam nevoje per lidhje, une jam si gjith meshkujt e tjere. Jo kurr per bese. Nuk i njoh me dhe sjam duke i kuptuar fare...!!!

No comments:

Post a Comment