Saturday, January 5, 2019

ENKEL

Jag är fri att länka kvinnor från Sverige, eftersom vi nu bor där Boden stad. Jag är en invandrare från Makedonien, och förväntar sig lösningar på min status i Sverige.
Jag är 55 år gammal, intellektuell och intelligent, jag sludate tre fakulteter har olika inriktningar, Kurser och inteletuale speciella färdigheter, vet många språk, alla länder på Balkan, engelska, ryska, svenska något, tyska, italienska och spanska a.
I mitt land arbetade jag Journalist hela 25 år, och slutligen förföljdes som en politisk dissident, som jag var tvungen att sökt skydd här i Sverige.
Jag har en hund i samband med den första, av olika skäl delas, har två vuxna barn, 30 och 28 år, de också intellektuell.
Jag tror att stanna i Sverige och bor här, fortsätta med studier och arbete där naden behöver mig.
Jag tog journalistik, Academy of Arts, den allmänna inriktningen, Kulturologji med musikvetenskap, och fakulteten en undervisning för lärare.
Inledande kontakter i chatten och senare samt nätverk av andra adresser.
Mitt namn är Demiri Fergim - Nobel.

No comments:

Post a Comment