Sunday, January 6, 2019

Кабинетот на Зајче Премиерот, ме прогласил за непосакувана личност.























Очекував да ми се случи и тоа после толку време од Плазмоиди во Политиката на Криминалот и Раскрчмувачите во ова територија, оти држава не ја бива!!
Во саботата, добив писмен одговор по повод мојата поплака и жалба до Кабинетот на Зоран Заев, Премиерот на Северна Македониа, каде мегу другото сум прогласен од нив, мегу редови, за непосакувана личност, и како Јавна Личност- Новинар, и како граганин.
Имено, шефот на Кабинетот на Зоран Заев - Премиерот, како и некојси сектор нивен во Преседателството на Владата, констатирале дека Фергим Демири е неподобна личност, и непосакувана за системот на ова општество, па сега тој што сака нека направи, нема никакви грагански права, ама должности има колку сакаш, да плака порез, струја, вода, комунални такси, и се што нетреба да се плака.
Почитувани пријатели, па во каква Европска Унија ке ве однесат вас овие неписмени луге, зашто јас итака ке си заминам после ова, без да чекам веке, и кај Март месец, во некоја од државите на Европската Унија, за да барам Политички Азил, ама сега со еден силен документ, каде што веке од самиот шеф на Извршната Власт, сум прогласен за Нонграта личност.
Дали веке има логика човек да ја нарекува ова пустелија за Држава, и да ја сака ве молам?! Јас не веке. Не ја рачунам за држава, не е веке моја, нема да признавам ни Устав, ни Закони, ниту пак постоење на никакви Институции, нема да плакам никакви давачки кон ова пустелија, и нема да кажама дека потекнувам од Македониа.
Чим влегувам во Шенгенскиот простор, мојот посран Пасош ке го фрлам во Море, и ке се преставам дека сум од Азија или од непознато место, и нема веке да се вракам никогаш во овој пуст крај.
Што ке правите вие не знам, ама јас веке не сум од Македониа, за мене веке нејзе ја нема, не постои, и така да ке го кажам само мојот Национален Идентитет.
Доста беа заебанции веке, Македониа ниту постоела некогаш, ниту ке постои веке. Барем за мене е така. Сум дал за ова пуста земја и јас и моите блиски, а не сме земале ништо. Уште и не судат и не прогласуваат за неподобни луге.
Македониа нека им остане во бајките на оние кои немаат рбет.

Лично: Фергим Демири-Нобел
Новинар и Аналитичар

No comments:

Post a Comment