Thursday, March 8, 2018

П И С М О



До
Др. Деан, Интервентен короноангинографски хирург во Завод  за превенција, лекување и рехабилитација на кардиоваскуларни заболувања.

Почитуван...
Мојата искрена намера не за да ве дискредитирам со ова што ви го пишувам. Но, болката која ми ја создадовте и нанесовте со тоа што ми го изјавивте на 08.0318 после интервенциата со короноангинографија, за мене беше најголемата болка што сум ја почуствувал во мојот живот од некого кого сум го ценел и почитувал, пред и се како човек со манири, а потоа и како стручњак за изведување на коронографски интервентни зафати.
Тоа што најповеке ме боли, што злонамерноста излезе од вашата уста која не ја очекував, пред цела екипа која работеше на мојот слушај.
Зарем толку омраза стои во вас пријателе мој?!
 Да сум знаел дека сте таков, никогаш не би седел на интервентна маса да ме обработувате вие, искрен сум сега навистина.
Што лоша смисла или идеја, но и што лошо сум ви направил јас што на најнехуман начин ми се обративте пред група на медицинари, за да не сте ме виделе повеке да доаѓам на интервенција кај вас во Заводот во Охрид...???!!! Јас, во животот никогаш не сум имал желба да бидам болен погодтово од срцето и васкуларните болести, но ете се случи, не по моја желба. Зарем сакав јас кои се бавел со Музика и Спорт цел живот, да бидам во ова ситуација? Не ме познавате доволно ми е жал. Јас сум надинтелегентен Човек Докторе, коефициентот ми е 120% интелегенција, и тоа проверен од Мегународниниот Институт во Хамбург за Генетика и Интелектуалност, испробано во 2014 година кога престојував во Хамбург, Германија. Сум завршил 3 факултети, 2 виши школи, сум работел за време на Југославија во најосетливата Безбедносна Служба, КОС ,во сектор Б, и тоа најопипливата и најтајната работа сум ја обавувал. Се распага вредниот човек Докторе, и кога ке го исфрлат од системот, тој мора да бара спас по Шветските, Германиите, зашто е прогонет од бесчовечноста во својата држава.
Докторе Деан, јас ако ви кажам дека како бев третиран во Шветските Болници, вие ни на сон го немате видено тоа. И на Швестката држава не му плакам ни такси и даноци, ни ДДВ, а ме почитуваа како човек и пациент пред и се.
На 08 покажавте дека јас сум ви непожелен, но негрижетесе, тоа што ке дојде мора да помине, знајте не сте сами во Македониа.  За краток рок ке бидам таму од каде што моите Лекарки по пошта ми ги пуштаат Извештаите кои вие не знаете да ги дешифрирате, ниту со алатките на интернет, ниту на Траслантерот не знаете да ракувате, снимиките ми ги пушта по пошта, што и сум јас на лекарите таму, снимки кои тука би ме коштале гавол и пол, за да се видат крвните садови, не знаете да ги отфарате, разбрав Докторе, се ви беше на тацна, за да ви олеснам, зашто имав мака, зашто имав болка, а вие ме унаказивте пред толпа луге, ваши колеги.
Доктор Деан, сето тоа што ми го направиле во Шветските Болници, сум плакал само 50 круни, т.е. 5 евра, и за лековите по аптеките исто по 50 круни плакав, и не за еден месец таблети кои личат на губре тука, туку секое пакување имаше по 100 таблети господине Деан.
Видете, јас ја свакам вашата лутина и нервозитет. Се виде се за тие 2 дена во што личи веке Болницата. Компромиси лажни, корупција, соголување на пациентите, подрака, поклони, комплоти мегу вработени, па дури слушнав како после заминувањето на Таравари од Министер, Директорка станала зената на озлогласениот Охридски бивш Градоначалник Бакрачевски.И за договорот мегу Бакрачевски и Заев за негонење, но сето тоа низ нос ке им излезе за скоро ти тврдам. Што не, незадоволни вработени, мои пријатели и истомисленици таму, зашто добрите знаат да ценат вредности, и на крајот ме пуштивте така коронографиран, во 17 часот за 4 часа престој, да си одам за Битола, а дури неможев и извештајот да си го земам, па дури ни да платам за сработеното.
Што понатаму господине Докторе кого огромно го почитував, со ваквиот пристап, или насетивте дека државата ви се распага , па сега куд кој. Да, ако продолжите вака ке ја немате скрос, ви тврдам и за тоа.
 Ете ке останам доследен, ке ти дадам адреса за врска, за во Болницата во градот Лула на север на Шветска, каде има недостиг на Лекарски и медицински кадар па одетеси сите таму. Таа е централна болница за Северна Шветска. Одетеси бе сите, итака тука ке останат само игнорантите, дволичните, арамиите, плазмоидите, и лешинарите, кои мислат дека никогаш нема да умрат.
Фалати многу за думите другар Доктор, те мислев дека си Петка, ама испадна неисправна минорна нула.

Ти пишува пациентот од Битола
Фергим Демири – Нобел
НОВИНАР

No comments:

Post a Comment