Thursday, May 24, 2018

PROFETIZIM DASHURIJE PER NJE BJONDINE.

KJO ESHTE NJE PROFECI PER NJE BJONDE




Nga shum njerez qe profetizojne, me eshte profetizuar se do ta vazhdoj jeten me nje Bjondine, dhe se me te do te jem deri ne fund te kesaj jete ne kete Bote.
Kjo Bjondine ne foton, me ka ndihmuar derisa isha ne Suedi, dhe me ka pas afer cdo here, nuk me tradhetoi fare, edhe pse une isha i huaj per te.
Prandaj, sa te kthehem ne Suedi, do ve kontaktet me te dhe do bashkoj jeten se vete me se kam ndermend te jetoj.
Suedezet dolen me besnike se cdo lloj femre tjeter, dhe ia kam borxh qe po deshti te bashkejetoje, kur do te kthehem atje, do lidhem mire me te dhe do kemi akoma femije. Pra lidhja forcohet po pate frut te asaj dashurije dhe se me veshtire se do me terheqi ky vend ketu te kthehem, pas gjith ketyre torturimeve qe perjetova ne cdo rrafsh.
Helen eshte nje Administratore ne Agjencine e Migracionit te cilen une e pata Asistente, dhe me trajtonte shum mire. Epo permes miqesise lindin dhe dashurite, ndoshta dhe te verteta mandej.
Une me te drejte deshiroja te kem lidhje me Shqiptare, a me ndonje Ballkanase, por me mashtrueset smund te kesh lidhje te mire, sepse jane te sprazura shperterisht, keshtu qe me te do kemi ma merr mendja edhe sipas Profecive qe mi kan thene, nje jete te lumtur dhe te gjate.

NOBEL

No comments:

Post a Comment