Friday, May 25, 2018

BAKGRUND TILL MIGRANTER FRÅN BALKAN I SVERIGE.

Sveriges åsikt vet inte vem som är privilegierad om vem som får uppehållstillstånd i sitt land.
De som bränner flaggan i ett demokratiskt land, från vilket de söker tillflykt, och då fullgörandet av alla grundläggande mänskliga rättigheter, samt en snabb uppgörelse av sin vistelse i Sverige, bränner de sveriges flagg, vill inte ha Sverige som en stat Suez som nation, medan på Balkan, även om vi är involverade i farorna med systemen i de länder där vi lever, även om vi inte döljer vår identitet, kan vi få bevis för vår identitet och täcka de hot som vi hotar med dokumenterade argument, och hjälp oss inte med Migrationsverket i Sverige.

Vissa som kommer från Balkan i Sverige säger inte att det varit fall som inte varit involverade i brottslingar, men de är inte så farliga för det svenska statssystemet, det är de som bränner Sveriges flagga och sedan för en snabb tid blir hemma och medborgare i Sverige.Jag har min berättelse, kanske jag är från Balkan, och även om Migrationsverket vet all information för mig, försöker det inte ens att titta på mitt fall och min begäran och låt mig bestämma för det, även om jag har sökt asyl tre gånger hittills, och det av en politisk karaktär, medan jag bodde där i 24 månader.Jag blev felaktigt jämfört med de som brände Sveriges flagga och som tänker bränna Europa och alltid tvingas gå tillbaka till min osäkra plats, eftersom de inte har varit uppmärksamma på migrationsverket för att lösa problemet med min inställning, eller att vägra mig slutet.
 
Jag har varit här tre gånger sedan jag har varit där, jag har respekterat och uppfyllt alla svenska normer, varit villig att tjäna och bidra till staten. Jag har besökt språkkurser och arbetat i Practice, som inte önskar vara en parasit i det svenska samhället, så att jag kunde hitta anställning och hitta jobb som jag inte gav dem som lovade mig.
Låt dem nu skilja alla dem som känner mig i Sverige, som i Migrationsverket, varhelst jag har bott från Göteborg till Sundsvall, som har uppfyllt de normer som systemet kräver i Sverige för att integrera sig i landets demokratiska samhälle , Jag och några andra från Balkan, eller de som bränner Sveriges flagga, och är redo att göra mord och terrorhandlingar på vår gemensamma kontinent.

 Jag kommer att ansöka om asyl den 26 maj 2018 för asyl igen i Migrationsverket i Sundsvall här från Makedonien via Post och skickar ansökan om samt de nödvändiga handlingarna till Migrationsverket, för att För det fjärde kommer jag att be dig att lösa min status en gång för alla eller att ge mig tillåtelse att stå som du ger dem som bränner den svenska flaggan eller skicka mig ett negativt svar för att veta var man ska behålla det. Om du inte vill ha mig med all denna kapacitet har jag och hela tiden jag har spenderat där, låt mig säga skriftligt och jag kommer att gå till en annan tredje plats i Europa eller på Island eller Spanien, där banan öppnas.I mitt land är makten i Makedonien Mafia, och det för alla som motsätter sig det, lämnar hon det ur systemet och ger varken sysselsättning eller socialt bistånd.
 Ingen flyr från sin plats om han har allt i ordning. Men om ett fredligt politiskt system sätter press och förföljelse, är du tvungen att hitta landet i ett annat land där asyllagstiftningen respekteras.
Europas stater kan vara mer demokratier, liksom Sverige och hela Skandinavien. Jag är inte en främling. Detta är kontinenten, och det brinner inte sveriges flagg eftersom det är min. Jag kommer att kämpa för att försvara det om det behöver det.


 Skriver: Fergim Demiri, journalist.

No comments:

Post a Comment