Tuesday, April 19, 2016

SH G M – ja INJORON GAZETARËT, MERRET ME REKETBËRSIT NË MEDIJAT.



OPINJON



Fërgim Demiri, gazetarë i Agjencisë INA


Të nderuar lexues, kjo është e sata herë që unë si gazetarë nuk gjej mbrojtjen adekuate nga Shoqata e gazetarëve të Maqedonisë, edhe pse kam patur rrezik jete në të shumtën e rasteve, që Shoqata i ka ditur të gjitha detajet dhe nuk ka reaguar, siç po reagon për disa të tjerë.

Unë jam anëtarë i këasj shoqate moti, por dhe i Federatës Internacionale të Gazetarëve me seli në Bruksel si dhe anëtarë i Organiyatës, Reporterët pa Kufijë me seli në Berlin, për Evropën, dhe planifikoi që këto dy institucione me karakter nderkomëtarë ti informoi për punën selektive që bën SHGM-ja, kur bëhet fjalë për trysnitë dhe për presionet që i bën Pushteti Fashist ndaj atyre me te sukseshmive dhe më të guximshmive, për ta identifikuar të vërtetën për opinjonin dhe për të krijuar opinjon të drejtë.
Unë, kohëve të fundit po punoi për Agjencinë e lajmeve INA, Iliria News Agency, dhe ky medium është një ndër ata që ka thyer barierat e informimit tamam të drejtë dhe profesionist, dhe sigurisht as stafit të SHGM – ës e as Këshillit Drejtuae nuk u hyn në llpgari kjo, por po merren me fundrinat e gjoja gazetarisë dhe dalin sot haptas po i mbrojnë ata që shajnë lirinë e shtypit, demokracinë dhe luftën e atyre për të drejtat sociale dhe nominale të qytetarëve.
Ditën e shtunë më datë 17 të këti muaji kur pati protesta në Manastir, nga një Zyrtarë i Policisë këtu isha i penguar ta kryej punën time, me që disa herë mu kërcënua dhe më pengoj të fotografoja segmente nga ngjarja e asaj nate. Ai punon si fotograf i policisë këtu.
Për këte e njohtova Kordinatoren e SHGM – ës Zhaneta Zdravkovska, si dhe më vonë dhe Kryetarin e SHGM –ës z, Naser Selmani, por deri sot asnjë reagim me shkrim nuk doli në opinjon, as në në sajtin e Shoqatës së Gazetarëve për kët rast.
Unë, për kët rast do i njohtoi Ambasadat në vend, si dhe direkt IJF –në në Bruksel, dhe Reporteret pa Kufij, me seli në Berlin. Pas kësaj, nëse nuk do ket falje, do të dal nga SHGM-ja, sepse nuk shikoj arsye për se të isha pjesë e kësaj Shoqate, e cila injoron gazetarët të rrezikuar që ti trajtoj dhe mari në mbrojtje të sajë. Le tu shërbej një grupi atje manipulatësh dhe destruktivistësh, siç dhe u shërben tani.
Pas kësaj mbetet që të themelohet një shoqatë të veçantë, pasi janë ndarë në të gjitha rrafshet punët, ne gazetarët e vërtetë Shqiptarë, për ti mbrojtur të drejtat tona elementare.







Ky është zyrtari me kamerën në dorë, që më maltretoi mua më datë 17 prill.

 


No comments:

Post a Comment