Sunday, April 29, 2018

Uppsats "MIN HOPPERHOPP"


Där i norra Sverige bodde jag där i nästan 11 månader och när jag besökte tjänsten vid Evangelical Church PINKST, fick jag möjlighet att träffa en kvinna som var mycket bra först och nära mig. Nu och då kom hon och satt vid mitt bord och pratade om mitt problem att jag hade gått norrut till Sverige och vad jag hade planer för i mitt liv.
vi pratade med henne och hon gav mig modet som äntligen visade att allt hon sa var ett lick ensamt.
Jag skulle inte ha trott på en kyrka som tillbedde Guds namn, jag skulle ha blivit utsatt för bedrägerier och lurar. Detta som jag någonsin hade förväntat mig, särskilt i det civiliserade Europa, som de vill visa det är.
Riktigt så, det fanns ärliga och rättfärdiga människor där, men vad man skulle ta hand om var kyrkans pastor som var involverad i maskeraden och bedrägeri som hände till de människor som verkligen tillbedde Gud. Han var bara en politiker, inte en Guds tjänare, för i ett fall motsatte han mig för att jag skrev till den svenska regeringen, nämligen Socialdemokraterna i Sverige, för att han var socialdemokrat, så han kom till ett slut. Där fann jag att kyrkan inte var med Gud, utan med världen.
Spelet fortsatte sedan vidare. Denna Blonine, som inte sa något namn efter en dag efter service, satte sig ner för att dricka ett te och vila när hon kom och satt vid mitt bord. Hon såg mig arg och tog mig i handen och efter att hon hade sagt att jag inte kände mig bra och att jag skulle återvända till mitt land, sa hon: "Du kommer inte tillbaka till din plats, du kommer till mig hemma, Jag kommer att berätta för Migrationsverket att jag har Boyfrend, och du kommer att stanna hos mig. Du kommer att sova där och du kommer att sova gott och tyst. Du kommer att stanna i 2 år och gå inte ut med ullen. " Hon avslutade samtalet och hon omfamnade mig igen och gick upp och lämnade.
Nästa gång såg jag honom aldrig i kyrkan. Hon försvann alls och jag träffade honom igen. Det var ett knep.En dag efter den här tjänsten hade jag en pastor som heter Frida och frågade honom, för jag var nära henne, och hon var en sann Guds tjänare, men hon sa till mig att hon inte kände kvinnan som han är!Jag tvivlar på att den här evangeliska kyrkans överste pastor hade ett finger här. Eller han hade tvingat mig att lura den kvinnan som varje söndag kom till kyrkan, eller hade hindrat mig från att ta mig till sitt hem som Boyfrend. Han tog mig bra och berättade i en råtta varför jag skrev till Socialdemokraternas regering.
Det var synd att det inte fanns någon skugga av en evangelisk kyrka som detta var Pinkst i Boden. Jag avbröt sedan till tjänsten, och under lång tid besökte jag inte kyrkan. Men jag gick till biblioteket och efter att ha retat det med den här blondan hade hon kommit till stadsbiblioteket med barnen en dag och bevisat att jag gick till biblioteket där jag var tvungen att läsa och arbeta från glasdörren och lämnade när det visade sig var jag där. Hon visade inte alls.
Det kom i maj förra året och Migrationsverket bestämde sig för att flytta oss från Boden till Sundsvall, men jag lämnade med misstankar att jag gick till kyrkan där Herren dyrkade eller bara var en politisk Madonna! Även de plågas bedrägeri, hur kan en troende lura den andra, ge falskt hopp och lämna honom inte heller på jorden eller i himlen. Till och med idag minns jag det ögonblicket när jag trodde att jag var ute av mig, men det var bara en orealistisk drömmarsekvens som inspirerade mig en så vacker men bedräglig kvinna. Hon förmodligen föll under pastorns inflytande, men jag gav henne chansen att ångra sig och be om ursäkt.
I Sundsvall var jag på sjukhus och hade operation vid Aorta. Och efter ett tag pressades Migrationsverket att återvända till min osäkra plats.
Jag är här i Makedonien, och jag förväntar mig att Herren ska agera och gå någonstans. Men jag förväntar mig att efter att ha läst den här uppsatsen blondin från Boden, kommer du ihåg att det har gjort synd och att det borde bli förlåtet av misstag och synd, borde söka förlåtelse av synd och fel genom att söka och presentera och korrigera misstaget med vad hon kommer att gå till henne, och hon kommer att uppnå det löfte hon har gjort inför Herren.
Jag är beredd att förlåta misstaget och jag älskar det igen om hon gör det ordentligt. Jag skulle inte lura alls, trots att hon förmodligen hade tvivel skulle jag ta hand om henne och barnen hon hade och var att veta att jag förmodligen blev kär i oss, och vi föddes ett annat barn som inbjudan av vår kärlek.Jag ville stanna i Sverige och bo där, skapa en familj och vara min man, men här är människans fiende, Satan, fingrar överallt, även i kyrkan. Han bröt denna möjlighet.
Blonbina, om han läser detta och om han kommer att bli förlåtad för att syndas, då vill han. Om du vill hitta mig, frågar du mig, och du hittar mig. Jag är fortfarande fri. Jag håller löftet, för jag lägger det i Herrens hus, inför hans ansikte. Och du vet inte. Att förlåta Gud för synden, jag måste förlåta dig först. Jag är redo att fråga om jag ber dig att förlåta mig. Att omfamna och vänta på dig.

Eseist: Demiri, Fergim-Nobel, Makedonia.

Tuesday, April 24, 2018

МАКЕДОНСКОТО СЛОВО НА РЕВОЛУЦИЈАТА НА ДЕНЕШНИЦАТА

НИКУЛЦИТЕ ЈА ДИГНАА МАСАТА НА НОЗЕ И ГИ МОБИЛИЗИРАА СТУДЕНТИТЕ ЗА РЕВОЛУЦИЈА, ДОДЕКА СДСМ СЕ СПРЕМАШЕ ЗА ДА ДОЈДЕ НА ВЛАСТ.


Македонската несрека во штурата политика кпоја веке 27 години го разорува општеството, а и пред тоа, уште во Социалистицка Југославија, наметна потреба да никнат храбри луге за да застанат на чело на храброста за да организираат револуција мобилизирајкиги Студенските организации, Учениците од средните училишта и работничката класа против едно 12 годишно зло, за на власт преку нив да дојдат други Ѕверови во Јагнешка кожа, и да ја преземаат власта на најлесен можен начин.
Овие двајца што ги гледате на фотографиите се доброто семе на општеството кои сескираа се и работа и кариера  и кои ги судат и овие кои преку нив дојдоа на власт. Всушност, левица беше инициалната каписла да се организира и студентариата, Студенските Пленуми и што не, па таа озогласената Шарена Револуција која падна потоа на испитот на демократијата, не се бореле тие за слобода, туку за позиции во новата полоша власт во тажна Македониа.
Тие се Иконите на Револуцијата, сакал некој да признае или не, само да знае СДСМ и Пиперкарот Заев дека граганите многу добро знаат кој ја организираше револуцијата и кој затана на чело на отпорот, а него Сорос и некои западни сили на кој му одговараше, го поставија за Премиер, зашто таков е продадена душа.
Заборавајкија вистината за тие тешки времиња кога можеше да се гине од една диктатура, Пиперкарот Заев, му ја продаде душата на Сатаната, и тајно застана да преговара со Зомби наречен Никола Груевски, за да бидат и Овците на број, и Волкот сит, и Овчарот нечепнат. 
Граганите на Македониа многу касно ке сватат дека опцијата за нивниот интерес Левица ги има најдобрите и највредните водачи во ова земја, кога ке им заминат сите млади луге, и кога ке немаат кој да ги погребаат потоа, а и за тоа новите власти ке им наплакаат енормно.
СДСМ заборава дека таа мок не е тука така створена кај тие луге кои поседуваат знаење и лубов кон граганите и земјата која е срамнета на секаков план, па сега се надеваат на некаква Охридска Група за спас, во која ке биде и мојот Шветски пријател Карл Билдт кого сум го информирал за состојбите кои владеат и по пагањето на Тоталитарната стуктура. Но не е тоа тоа. Граганите треба да сватат дека опциите кои не им носат Социални права, бесплатно лекување, бесплатно школство, дискриминација на секој можен начин, иселување на младите од земјата, дека тоа ке е погубно и страховито за секое едно семејство. А смртноста е толку голема, што бандерите секој ден се полни со нови некролози, постарата генерација умира, и тука ке останат само криминалните структури ВМРО-ДПМНЕ и СДСМ-ДПМНЕ. Овчарот ке си замине оти ке му си одат Овците ке нема што да молзи потоа.
Еј вие на СДСМ, не заборавајте дека вие сте во послаба позиција од ВМРО кога беше на власт. Ви се нишаат нозете. Нестабилност во Албанскиот блок на Партии, на потег се уште две други Партии кај Албанците да се основаат, не ке да е на арно за вас Плазмоиди едни криминализирани! 
Сепак, ете колку да знаете и вие и граганите, но и мегународниот фактор кои ги мати работите во ова пустелија, дека Револуцијата ја направија во Македониа само најхрабрите, најушените, и најпродуктивните, а не вие. Вие се разбудивте откако видовте дека некој застана на чело на разбивањето на злото. Ама Никулците се овие двајца Прогресивци, кои сеуште ви се раска во вашите слепи очи. Сеуште ги судите зашто ве донесоа на власт. Но борбата ке продолжи и понатаму. Нема да престане никогаш се додека нема правда.
НЕМА ПРАВДА, НЕМА МИР.

Фергим Демири-Нобел, новинар и аналитичар. 

Friday, March 23, 2018

ЛАЖГОТО АПАСИЕВ, ЛЕВИЧАР А НАЦИОНАЛШОВИНИСТ.

ВО МАКЕДОНИА ВЕКЕ ВО НИШТО НЕМА СТАБИЛНОСТ. ЛАЖГОВЦИ НА СИТЕ СТРАНИ, ЛЕСЕН ПЛЕН НА МОКНИЦИ КОИ НУДАТ ЛУКС ЗА ДА ТЕ ЗАКУТАТ.


Господинот веке апасиев, неколку пати докажува со своите настапи дека меша Баби и Жаби, тврдејки дека е Левишар, ете така се зачленил таму, ама му душата црна лежи една голема црна змија на национализмот, жто го вјаса постојано и го тера да се испразни, и тоа пред јавноста и камерите на медиумите, противејкисе на свој начин на соживотот во т.н. Макидониа.
Колку што јас знам и познавам левичари насекаде по светот каде што сум бил, ваков урнек на Левичарење како на Апасиев не сум сретнал!!!
Господинот Апасиев многу брзо падна под влијаниата на Фикусот Иванов и на ВМРО вскиот нов литер Мицко, па сега бидејки го решил егзистенционалното прашање чоекот, па му дале залак во Штипскиот Универзитет, Декан е чоечето на Правен Факултет, сега как демек ненаситен од детсвото пошто биул син на стечаец, изискува позиции, па се нудат овие Фикусите Кактусите, а Апашивиот зема залет и се впушта во авантури, злоупотребувајкија Левица, бидејки во Левица нема ставови од националшовинистички карактер, и тој се нашол , нема други експерти по Право, да си го оправда ветото на Преседателот Иванов, а негови сопартици се судат поради тој истиот нелегално избран Преседател на Дрзжава, кои е спремен да предизвика мегуетнички конфликт во Македониа.
Дали си свесен господине Апасиев колкава штета и нанесе на Левица со твоите глупави насташпи по ВМРО вските Телевизиии?! Трудејкисе Левица да ја прошириме и кај Албанското население во западниот дел на Македониа, ти со твоите шарлатански настапи се сруши. Ја уништи концепцијата на граганска партија која им припага на сите, и тргна да ја штитиш врхушката на ВМРО. Ти вечерва чтитеше криминална банда на чело со Иванов како Преседател на ова помочана дрзава која никогаш и не била држава.
Знаеш што ке биде господине Апасиев сега по непотпишувањето на законот за јазиците? Не знаеш зашто живееш во чиста средина те боли таквото. Ама прашајне нас кои живееме во мешани средини. Ама и кај тебе ке иде злото не секирајсе. Кога кај комшиите ке заигра Мечка, и кај твојот двор ке дојде нема овој пат така лесно да се извлечат потпалувачите на злото.
Ја закопавте Левица нема што алал да ви е. Со какви маки ја основавме ио регистриравме, ја разнебитивте.
Вас не ве интересира господине Апасиев Македониа, зашто таа е на сите и ако треба 100 јазици ке бидат слушбени, кој си ти да го негираш тоа?!
Ете се докажадека неможе да се има соживот со оние кои самите себеси не се знат кои се, што се и на која сорта му припагаат.
Толку засега господине Апасиев. Ако ме провоцираш, имам уште нешта да ти кажам и објавам за тебе и за некој други.
Левицари сме од прадедо, имаме докази за тоа, дедоми беше член на СКЈ и борец со Партизанска споменица за Храброст.
Штипјани, со што ке докажите дека сте Левичари дека сте биле стечајци нели?!!

НОБЕЛ

Wednesday, March 21, 2018

DUKE E MBROJTUR NGA SHQIPTARËT, KRUSHEVA TANI NUMRON VETËM 600 BANORË


Në vitet e 90 ta, kur filloi koha e transferimit të sistemit politik nga ai Socialist ne Demokratik, ndryshimet u rreflektuan edhe në komunën e Krushevës.
Pas zgjdhjeve të para lokale, partija e vetme Shqiptare asaj bote PPD ja, në komunën e Krushevës fitoi 11 këshilltarë, dhe ishte partija e dytë me përfaqsim në ktë komunë.
Mirpo, shërbimet e vjetra sekrete të cilat ishin akoma aktive në Maqedoni, duke u involvuar në politikat aktuale të Maqedonisë, bënë që këto situata të ndryshojnë.
Në fakt, u ngrit një iniciativ atbotë, për hapjen e një paraleleje të shkollës së mesme në gjuhën Shqipe pranë Gjimnazit të Krushevës “Nikolla Karev”, që nxënësit të mos shkonin në Kërçovë të mësonin në gjuhën amë, por të ishin aty pranë, afër familjeve të tyre.



Që të mos ariheshte kjo, disa persona nga Krusheva të cilit ishin në pushtetin e at’hershëm të LSDM si Taki Fiti, tani Kryetarë i Akademisë së Shkencave dhe Arteve të Maqedonis, dhe Niko Preshi, profesor në Gjimnazin e Krushevës, e penguan këtë iniciativë, dhe nxënësit e tetvjeçares së Zhitoshës udhëtonin për në Kërçovë në Gjimnazin e atjeshëm, të vazhdonin shkollimin e tyre.
Edhe me ndarjen e re teritoriale asaj kohe kur u bë, po këta njerëz ndikuan që fshatin Zhitosh ta ndanin nga komuna e Krushevë,s dhe ta formonin si një komunë me një fshat, apo fshat-komunë e quajtur Komuna e Zhitoshës.
E gjith kjo u konstruktua nga Taki Fiti, sot Akademik, që Krusheva të mos Shqiptarizohej, mos ket përqindje, ku do ta humbasnin ata dominimin e tyre.



Pas formimit të komunes se Zhitoshës, përmes Ministris së Arsimit ku Ministër ishte një Shqiptarë, u hapën paralelet e Gjimnazit të Kërçovës në Zhitosh, dhe mbase kishte mungesë të kuadrove, një kohë të gjatë kuadri vinte nga Kërçova që të ligjëronte në paralelet e shpërndara. Mësimi zhvillohej në ndertesën e shkollës fillore LIRIA në Zhitosh.
Mandej, me ndarjen e dyte teritoriale, Zhitoshja u shkri si komunë dhe u formua ajo e Dollnenit, ku Zhitoshja përsëri nuk i takoj Krushevës, me të vetmin qëllim që mos shtohet numri i Shqiptarve në at komunë.



Ndërkohë, u ndertua dhe ndërtesë e re në Zhitosh për nevojat e Gjimnazit, dhe sot atje ka Gjimnaz që funksionon në vete, me Drejtor dhe administratë.
Ajo që bie në sy dhe që duhet gjykuar, tani jo nga Shqiptarët, por Vllehët dhe Maqedonasit, duhet gjykuar Taki Fitin dhe Niko Preshin, sepse le që Krusheva ka vdekur ekonomikisht, por dhe numri i banorve nga 14 000 sa i kishte, tani atje në at qytezë, jetojnë vetëm 600 banorë në kushte mizorike.
Është për ti bërë pyetje publike Taki Fitit si Akademik tani, vallë ka ndergjegjëje etike dhe morale tju drejtohet Krsuhevarëve dhe tu sqaroi se ai është njëri ndër shkaktarët e shkatrrimit të një qyteze turistike, vetëm se ai qytet të mos përfshiheshte nga Shqiptarët.
U shkatrruan dhe të mirat ekonomike që i kishte Krusheva. Pati mbi 30 fabrika dhe puntori, si fabrikën e Duhanit, fabrikën për prodhimin e Arit, Argjendit, dhe Tuncit, fabrikën për prodhimin e kristalit dhe qelqit, mishtoret dhe thertoret e shumta mbi 5, kombinatin ekonomikobuqësorë me dele dhe lopë dhe plantazhe, fabrikat për prodhimin e elektronikës dhe çfar jo tjetër.





Kan mbetur dy hotele, por funksionon vetëm Hotel Montana, asgjë më shum.
Po të ishte vepruar ndryshe, Shqiptarët do të investonin aty, dhe do te zhvillohej në një qendër jo vetëm turistike, por dhe ekonomike. Mirpo Akademik Taki Fiti i cili është me origjinë Shqiptare, sepse prejardhjen e ka nga Voskopoja, shkatrroi vendlindjen e vet me nacionalizmin që ia kishin mbjellur ata të LSDM ës.

Fërgim Demiri/INA